Big Brother Spoilers – Second Live Eviction and HOH RESULTS!



Live_Eviction_Big_Brother_13

Cassi Vs. Shelly Big Brother 13 Live Eviction Results

What a week it was, Jordan puts up Dom and Adam in the hopes of breaking up the dom/Cassi connection. Dom wins POV uses it and Jordan makes a “Power move” and puts up Shelly and Cassi. Many thought she should of Backdoored the hated Rachel while others thought that it was too early for JJ to go back on their “repeat alliance”. My feelings from watching the feeds this week is that the JJ/BR alliance is done for and just needs a spark to ignite into open conflict will that spark be after tonight’s HOH?

At times I thought Jordan and JEff were completely clueless with the house however after last nights feeds I’m starting to realize that Jordan/Jeff are not as dumb about where the house stands.

3 Day Free Trial SIGN UP HERE

My guess is that Cassi is going home and Rachel will win HOH

Pacer Votes to evict – Cassi
Lawon Votes to evict – Cassi
Dom Votes to evict – Cassi
Kalia Votes to evict – Cassi
Adam Votes to evict – Cassi
Dani Votes to evict – Cassi
Jeff Votes to evict – Cassi
Rachel Votes to evict – Cassi
Brendon Votes to evict – Cassi

Evicted houseguests is CAssi

New HOH is Rachel

Check out the BB13 Polls


Share it YO!!

Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

171 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
M.C.

Work, baby, work!

I’m gonna barf.

M.C.

Shoot, I don’t think I even wanna see Cassi doing that.

Name

rachel looks like a pig and brenden looks like a rat

Name

Aww shit Audrey II bout to get her eat on after she throws that HOH… HIDE THE FOOD

Christine

“….Hide yo wives, hide yo children. She gonna be eatin’ EVERYbody up in here”

DeAnne1233

LLOL’d

BBLOVE

You’re missing Ra-tress’ vote.

Anonymous

Who is pinto and why?

Name

Porsche is Pinto because she is not beautiful like a Porsche she looks like a Pinto…. and She’s called Peterbilt because of her constant eating

CJ

Pinto is Porsche because Pinto is a crap car like Porsche is a crap player.

I personally prefer Porkchop though.

CJ

She won a guessing quiz. Oh well.

Sarah

You list Jordan having a vote but it should be Rachel’s.

Suzeqnj

I actually predict Shelley gets the HOH!! I want her cause she is smart and will keep J/J and backdoor R/B I so wish that happened this week but I think J/J needed to hold out for now. they dont know where Dani is at this point which I think she would want R/B sent before anyone else!!! I am a little dissappointed cause I started watching BB season 9 and never saw Evil Dick at work!!!

Name

Nah then that’s like Vets winning for a 3rd week because she would do everything they say, she would be too afraid to do anything now, Dom would do something now.

Sarah

The hg’s with the golden keys don’t get to play in the HOH, POV, or have/have not comps until they stop playing in pairs.

Henry

isnt it Cassi and Shelle on the block? if so then she cvant win it because if cass is sent away she gets the golden key and cant play in any comps. I would actually like to see Adam get it, he is kool with JJ atthe moment and I think would try and make a run at Brenchel.

Henry

If we are naming players for vehicles can Rachel be a hummer. They are large and obnoxious with no real purpose. Not to mention the name fits her.

suzeqnj

You are right! but I thought the golden key was given to Dani cause of Evil Dick leaving and Porsches was the only ones?

Henry

no, each of the first 4 evictions, or in this case with E.D. leaving Dani and first 3 evictions the survivor gets the golden key for a toal of 4.

Name

Simon, when they are out in the yard is it covered so people can’t fly over and see whats going on??

goofy

Holy moly. Dani looks hot in the pink dress.

Name

She looks hot in anything but what she was wearing when the season started

Chloe

Go Adam! Lets rock this house to the core!

cynicalsteph

Yeah Simon, I have to agree with you…..Cassi is leaving :( I think Rachel, Dom, or Shelly (if she does not throw it) will win the next HOH. I would love to see Lawon win just to see people tremble!!!!!!

cynicalsteph

Sorry…I meant to say Adam instead of Dom.

Cannon

Rachel hates Cassi cause she thinks Cassi wants Brendon. When she gets home, she will realize that her buddy Porsche has been after Brendon the whole season

goofy

OK. My turn for a stupid statement. Jeff wants Cassi out because he thinks Cassie may be into chicks and so, since she’s so hot, she may potentially seduce and steal Jordan from him!

BB4ME

Porsche is more like the AMC Pacer. It had a giant butt that rattled when it moved too. It also spent much of its time being idle and useless. The Pinto is too sleek and small to describe Porsche.

BB4ME

Is this not the perfect picture of Porsche? I even found one in purple!
http://bit.ly/nns31w

Name

HAHAHAHA that do look like her, ill change it

Name

The image I mean

Megan

Adam has got to win this HoH. He won’t be a pussy and will put up Rachel and Brendon for eviction. He aint scard of them like the rest of the house.

Name

Rachel : In the end I always get what I want.

Yes you got the girl prettier than you … GOOD JOB

Name

OMFG she ran right up there crying, WOW crying to mommy about the girl that told the TRUTH about her…..

Henry

Did RAchel not watch the tapes from before? Did she not see why everyone wound up against her. Did she not think that being the same again would be any different. I have never been a JJ fan, however, I loved Jeffs comment about her being a gnat and him needing Rachel off.

Name

Nope she did not t o watch the way she acted on her season, , this is another reason she is the same insecure bitch that she was last season she didn;t watch that season to learn and grow from it. Brenda watched it and he has gotten more douchy and condescending

Rockstar

When people say Ya’ll it drives me frickin’ nuts.

How Sad

Ya’ll don’t need to be getting ya’ll’s panties in a bunch over a word. haha

damien666

brendumb and rachoe are a real couple of assholes. the way they both talked to cassi who did noothing to them was beyond ignorant. glad cbs aired that for the world to see what a couple of pieces of shits those 2 are. cassi love ya.

zShared

dude, calm your ass down. its a show.

jman

just when i thought i could not lose any more respect for Rachel and Brendon…”can i draw you a picture” Get the hell outta here dick.. I’m sad Cassi is leaving :/

goofy

Here’s a newsflash: Jeff wants Cassie out every bit as much as Rachel and Dani do.

Blaming Rachel for the whole thing is ridiculous.

licketysplit

Agreed!

bella

Umm you guy’s need to read the live feeds on this site…Jeff and Jordan might be fearful to do what they now they should…but, they would rather have kept Cassi over Rachel. Jeff actually brought that up on the show last night I believe?!?

Tina

OMG someone needs to get that pimple faced Racheal off the show she is such a cry baby makes me want to slap her. Keep her man cause he is fine and to fine for her…

T that's Me!

OMG I never want to hear anything about Jeff being an ass. Brendon showed he is the biggest ass when he was talking to Cassi in the kitchen. What a douchebag! He really has been with Rachel way too long!

SashaD

I agree. Jeff’s can be an asshole but maybe part of that is because he’s just very direct and his delivery. I actually kind of like Jeff’s directness just depending on what he’s talking about. I really wonder if Brendon would have came off that way if Rachel wasn’t there. Cassi handled it better than I may have especially when he said don’t embarrass your family or whatever he said. Brendon acts like an immature teenage girl.

Karen S

Audrey II? from little shop of horrors? lol
Shelly can’t win HOH.. she gets a key.
Rachel … OMG!!! are people really that stupid to believe anything she says as she is rolling her eyes to the top of her head making stuff up?

Goodbye Cassi! Would love to see you stay, just to keep Rachel stirred up.

Name
BB4ME

Picture perfect—literally! lol

JJ

I don’t get Jeff’s

Name

LOVE IT BUT NEED TO WORK ON ADAM

JJ

Hopefully BR keep their word and don’t put jj up.
P.s Jordan and jeff are the best and should make it to the endddd!!!!!

damien666

why is julie chen wearing a cape? is she a superhero? LOLalso, dom looks more like 18 than 25.

Reality_Bytes

Agreed. That was my first thought when the show came on: “A cape?? Is Julie taking a flight around the studio audience?”
Why hasn’t she fired that stylist yet? It’s just sad.

damien666

2 faced dumbonic voted against cassi. whatever. why are kaklia and lawon even on this show? neither have no game whatsoever and both are 2 of the biggest floaters (they wont need golden keys they will make it to top 10 just cause of the ass they kiss

Reality_Bytes

At this point they probably voted with the house majority in the hopes of keeping the target off of their backs. Unfortunately it’s painted on in permanent ink, so they should have gone ahead and thrown her some sympathy votes.

Anonymous

Rachel, I tried to look at you with a fresh outlook but you, to me, are still the most annoying person in the house. But glad she’s back cuz I loves to hate, her. Brendon, still a douche bag. I wish he didn’t come back. He’s boring and a complete moron who likes to control everything. What a dick. Kalia, shut yer “got”damn mouth. Food goes in, words vomit out. Jeff, yer cute. Jordan, yer stupid. Shelly, Cassi, Adam, Dominic and Lawan, grow some balls y’all. Porsche, oh dear, you need help. Dani, scheme away.

Name

Not gonna lie, I gave Rachel the benefit of doubt , her season they was talking shit about her more-so after Rachel asked for it by acting like a child, but after this season it’s obvious this is who Rachel is, she just uses her emotions as an excuse for her insecurities and immaturity & sheer jealousy for those who are either prettier or are not kissing her ass. Cassi told her the truth about her and she goes and cries like a little baby, Jeff yelled at her for how she was acting and what did she do? cry like a baby, this is how she gets her way if she’s not spreading her legs. Brendon feeds her ego.

damien666

simon you are fast cassis pic already grayed out LOL

damien666

LMFAO true true but this is big bro so you jus never know

Ozma

Did everyone else just hear Rachel pee?!

damien666

yeah and she was saying it burned i wonder why

Karen S

lol yep! We heard Rachel pee…. and win…. I really hate that this is so predictable.

JohnnySik

I told my girlfriend they left someones mike on while they were in the bathroom. When we found out it was racHELL we both punctured our eardrums!!!

:smh:

Who the hell was taking a piss after she got evicted..

damien666

classy cassi thats sums it all up she even hugged rachoe and brendumb shes got more class in her baby finger than the wanna be hoe rachoe and the castrated brendumb

Amy

please win HoH Jeff…I want Rachel gone!!! Or anyone win hoh that gets rid if Racel!.,

Bobby

I seriously thought Jeff had it won when his answer was the only one. Guess I would’ve been knocked out there too.

Tammy

The evicted house guests must be going to sequester. Earlier on the feeds Shelli said she told Cassie the truth in her good bye message. She said she didn’t want her to hear it from anyone else. But they didn’t play that part foe Cassie.

Chris

OMG I really hope that’s true!
I want to see Cassi back just to see Brenchel go crazy =D

Rockstar

I saw Zingbot..

Rockstar

They are playing a game called Big Brother Online.. hahahahaha awesome ! Go Simon, Go Dawg!

Tyler

Rachel just won HOH, I give up watching this season, this game is pointless

Name

BYE

JohnnySik

This seasson has been the worst season ever! It’s over! Stupid CBS

Blah

big red won :(

Rockstar

Love her or hate her, you have to give it to her, she is awesome.. Gooooooooo Rachel!!!!!!!

kathie from canada

Hey Rockstar … love her or hate her???? Sounds like I have a choice. I vote ‘hate her’!!! hahahahaha

jman

Oh you’ve got to be kidding me.

Name

I said the same thing aloud. Argh.

DeAnne1233

My thought exactly. The best we can hope for now is that Rachel goes on one of her power trips and alienates everyone in the house so they’d all be gunning for her and her man next week.

Tammy

i don’t believe this. Brenchel won again

guy

Rachel wonnnnnnnnnnnnnnn this girl is a beast

Name

gay, it was just a quiz, calm down

How Sad

LAME, he’s a Rachel fan and he should be excited. The player he likes is back in power.

See how the play on words works? I was actually able to improve upon and add a level of truth to yours.

Chloe

This season sucks. Why don’t they just write Brenchel a cheque.

kathie from canada

So true!!! I’m thinking Jeff ahould start packing because I think I just heard the backdoor open. That will be Rachel’s wish if all goes well. She may have ‘apologized’ to Jordan, and kind of to Jeff, but this is a person who never forgets someone who stands up to her. The writing is on the wall!!

Bobby

Here’s where everyone says they’re done with the season (again) and that it’s rigged for the vets. LOL!

How Sad

Yet they will be back in here posting next week.

Jillian

Yeah go Rachel Vets are gonna win!!!!!!!!

JohnnySik

“Too late, axe in car!”

Name

argggggg! i am so over the brenchel show. glad ive avoided the feeds and the show…will continue to do so this week.

How Sad

Here, have a tissue.

deathtobrenchel

I just threw up all over myself. Im eating it too, in hopes of throwing up again.

Jen B

WTF, she couldn’t let Brendon win at least??

Lori

She wants Brendon to win the HOH endurance comp tht is predicted for next week…but Jeff better win it! Otherwise, Fez will win and it’s bye-bye vets

Chloe

The endurance comp is more suited to Daniele and Dom. Big guys have a disadvantage. Last year Brendon sucked at endurance. He blamed it on his big feet. Ragan and Matt were the last two both competitions. Small, fit and strong people are better than big muscly guys at the endurance competitions. When Dani starts competing, look out!

cmb

Wow I don’t know if I can handle another week of Rachel and Brendon in power. Don’t get me wrong, I’ll still watch cause I love the show, but man, they sure are making it painful!

Name

RACHEL HOH FTW!!!

damien666

really rachoe HOH again? this has got to be rigged.. wonder who she will put up? the bitch probaby will bb JJ wouldnt put it past her and her castrated man (barf)

ILL WILL

I can see her doing it, if Dom or Adam wins POV.

Name

it;s not even a real golden key? LOL